Pagina's

donderdag 20 juni 2013

Writers block

De laatste paar dagen heb ik weinig tot geen inspiratie voor blogjes. Ik heb het simpelweg te druk. Druk met de laatste dingen afronden op werk. Daar zit helaas nog een flinke klus tussen dus ’s avonds zit ik al vooruit te denken hoe ik bepaalde dingen moet opschrijven en structureren zodat ik het beleidsstuk er dadelijk moeiteloos bij management kan doorloodsen. Dan ben ik ook druk met de voorbereidingen voor de vakantie. Dat is dan vooral in de trant van “waar ligt dit, dit moet ik absoluut niet vergeten en dat moet ik nog gedaan worden”. Onder de noemer van dit moet nog gedaan worden, valt bijvoorbeeld de voorbereiding van de verjaardag van dochterlief. Zij is een paar dagen na terugkomst jarig. Het is dan wel fijn als de cadeautjes al in huis zijn en de visite weet wanneer ze moeten komen. Ik neig er sterk naar om de visite het weekend na haar verjaardag pas te laten komen. Dochterlief en ik kunnen dan nog even in alle rust nagenieten van de vakantie en ik hoef dan niet meteen na terugkomst te gaan bakken en doen. Ik voel er veel voor om met zijn drietjes er een gezellige dag van te maken. Bij mooi weer zouden we naar Dolfinarium kunnen gaan waar ik vrijkaartjes voor heb liggen. Het lijkt me een stuk relaxter. Nu alleen hopen dat oma zich daar ook in kan vinden want die wilde graag komen voor haar verjaardag. Alleen dat houdt meteen weer logeren in. Het zou fijn zijn als ze het weekend zou kunnen komen. Dat is ook gezelliger want dan krijgt ze meer van het feestgedruis mee.
Ach ja en dan moet ik ook nog een paar praktische dingen doen. Zo moet ik de administratie nog doen en het geld voor de vakantie nog overmaken. Dat zou ik dit weekend kunnen doen. Het huishouden laat ik enigszins los. Manlief heeft aangegeven dat hij een paar dingen gaat doen zodat wij samen nog een “normaal” weekend hebben. Zaterdag staat nog een bezoekje aan Limburg op de planning. Misschien dat ik dit nog combineer met een bezoekje aan iemand die vroeger veel voor mij heeft gezorgd terwijl mijn moeder werkte. Het ligt op de route naar huis en ik wil haar al heel lang een keertje weer zien. Dus zaterdag wordt hopelijk gewoon een gezellige dag.
Dus de komende tijd iets minder blogjes. Misschien dat ik maandag nog een MoestuinMaandag blogje er tegenaan gooi omdat het allemaal zo goed bloeit en groeit. Daar ben ik natuurlijk erg trots op dus dat wil ik dan graag delen. Maar na mijn vakantie post ik weer regelmatig.

1 opmerking:

  1. Soms heb je van die periodes… Toch betekent die writers block misschien ook dat je juist tijd voor jezelf moet vrij maken!

    BeantwoordenVerwijderen