Pagina's

woensdag 20 februari 2013

In de lappenmand

Ik voel me al anderhalve week niet lekker. Vorige week heb ik tot twee keer erg last gehad van mijn darmen. Deze week voel ik me echter net een vaatdoek. Ik ben moe, voel me slapjes, heb continue hoofdpijn, druk op mijn oren en kan dus erg weinig hebben. Het zou me niet verbazen als ik iets onder mijn leden hebben. Op mijn werk ben ik één van de weinigen die nog niet door de griep geveld is geweest. Misschien dat ik toch een of ander bacilletje ergens heb opgepikt want ik voel me alles behalve jofel.

Gisterenochtend werd ik wakker met een knallende hoofdpijn. Met moeite sleepte ik mij uit bed op zoek naar paracetamol. In geen velden of wegen was er ook maar één paracetamolletje te ontdekken. Onderweg naar werk ben ik dus gestopt bij de apotheek om een doosje te halen. In de ochtend voelde ik het heel langzaam wegzakken. In de middag speelde de hoofdpijn weer op en is het voor de rest van de dag zeurend op achtergrond aanwezig geweest.

Vanochtend werd ik wakker en toen dacht ik ach het gaat wel weer. Helaas voelde ik me een paar uur later weer een stuk minder. Helaas heb ik morgen een ontzettend drukke dag op mijn werk. Bovendien moet ik wat opleveren voor het einde van de dag. Ziek melden is dus niet echt een optie.  Het liefste zou ik echter een etmaal willen slapen, deken over mijn hoofd trekken en even helemaal niks.

1 opmerking:

  1. Kruip in je bed.. de wereld draait wel door, jij niet vanzelf..... Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen