Pagina's

zondag 27 januari 2013

Geef tweedehands een kans & Uitslag Give Away

Geef tweedehands een kansje.

Onlangs kondigde ik aan dat ik zou laten zien dat tweedehands ook gewoon goede spullen kunnen zijn. Het eerste wat ik wil laten zien, is een mijn allereerste aankoop op Marktplaats. Wat vond ik dat ontzettend spannend. Marktplaats was toendertijd nog in opkomst. Via mijn collega had ik er vrij positieve verhalen over gehoord dus ik wilde dat wel eens uitproberen. Ik had een dressoir nodig waar ik de tv op kon zetten. De tv stond toen nog op een gammel tafeltje. Daarnaast wilde ik ook antiek servies dat ik van verschillende oudtante's had geërfd kwijt. Dat servies stond nu opgeslagen deels in dozen en deels in een servieskast. Na een paar dagen kwam ik dit op het spoor. Ik had geen idee wat voor bod ik moest doen. Ik geloof dat ik uiteindelijk na veel wikken en wegen rond EUR40 heb geboden. Een paar dagen later kreeg ik te horen dat de verkoper akkoord ging. Mijn man en ik konden een busje lenen dus we zijn richting Zeist gegaan om het op te halen. 

Eenmaal aangekomen kwamen me bij een prachtig huis aan waar we vriendelijk met koffie werden onthaald door een vrouw. Het dressoir bleek uit de erfenis van een tante te komen. Ze hadden alles laten taxeren en het dressoir was exact waard wat ik had geboden. Na de koffie hebben we de kast in het busje geladen. Er waren vier mensen voor nodig om het erin te krijgen want het was loeizwaar. Op zich is dat ook niet zo raar want het is massief hout. Met veel moeite hebben we het bij aankomst thuis op zijn plek kunnen zetten. Ik ging ontzettend door mijn rug. Het staat nu al een aantal jaren op zijn vaste plekje. Het dressoir heeft een zee van ruimte en ik ben er erg blij mee. Het was dus een goede, eerste kennismaking met Marktplaats.

Uitslag Give Away 

En dan nu de uitslag van de give-away. Dochterlief heeft de lotjes mogen trekken. Het was dus een hele uitdaging om het goed op de foto te krijgen want zij zag het als een leuk spelletje en wilde vooral heel hard weg rennen met het gewonnen lotje. De gewonnen lotjes zijn echter gered. Dus hier is de uitslag. De winnaars wordt gevraagd om een email te sturen naar geldofjeleven@gmail.com met hun adresgegevens. Ik zal het dan zo snel mogelijk toesturen.

Trekking voor Jan en Noortje boekje

Trekking voor Flow agenda

Winnaars:

Boekje Jan en Noortje:    Cisca

Flow Agenda:                 Ilse

Postcode Agenda:          Ellen (zij was de enige dus hiervoor geen lootjes)


1 opmerking: