Pagina's

dinsdag 9 oktober 2012

Een gezellige ochtend

De kleine dame had heel hard schoenen nodig. Dus vandaag zijn de twee dames op stap geweest op jacht naar de perfecte schoenen. Elke keer schrik ik me weer rot als ik naar de prijzen van kinderschoenen kijk want ze zijn net zo duur en soms zelf duurder als de schoenen die ik voor mezelf koop. Het verschil zit er alleen in dat ik jaren met mijn schoenen doe en dochterlief er naar een paar maanden al weer is uitgegroeid. Desalniettemin zijn goede schoenen voor kindervoetjes belangrijk dus wil ik daar geen concessies op doen. Dit voorjaar ben ik tegen een merk aangelopen die ik redelijk geprijsd vind en die ook stevig zijn. Ik vind EUR40 voor een paar stevige leren schoenen een redelijke prijs. Dus dit jaar werd voor de derde keer van het zelfde merk een paar nieuwe schoenen aangeschaft. Dit zijn ze geworden:

                                                              

                        

Eenmaal thuis werden ze apetrots aan haar vader getoond.  Nu maar hopen dat haar voetjes geen groeispurtje maken en dat ze hier de hele winter mee kan doen.

Het allermooiste vond ik toch om te zien hoe dankbaar ze was. De schoenen moesten nl zelfs mee naar bed, zo mooi vond ze het.

4 opmerkingen:

  1. 40 euro voor een paar kinderschoenen vind ik, eerlijk gezegd, extreem weinig en ik zou mijn twijfels hebben over de kwaliteit ervan. Jij kan dat natuurlijk beter beoordelen aangezien je al schoenen van dat merk kocht en er tevreden over bent. Voor de winterbottientjes voor onze kleinzoon betaalden we vorige week 89 euro (model is ongeveer dat van de schoenen van je dochtertje maar dan wel 'jongensachtig')

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik koop schoenen van het merk Elephant. Dat zijn goede schoenen. Originele prijs is EUR70 maar bij deze winkel krijg je ze altijd voor EUR40. Ik vind ze qua kwaliteit niet onderdoen van duurdere schoenen. Ik heb ooit wel eens Geox gekocht maar daar was ik heel ontevreden over.
      Maar ik had de eerste keer ook mijn twijfels hoor of de schoenen kwalitatief wel goed waren want ik vond ze relatief niet duur. Ze hebben bewezen dat ze duurzaam en stevig zijn. Vandaar dat ik nu iedere keer op dit merk terugval.

      Verwijderen
    2. Tja, als die schoenen van het merk Elephant zijn dan heb je wel degelijk goede kwaliteit vast. Ik verschiet ervan dat je die kan kopen voor 40 euro. Is die winkel een soort outlet die eindereeksen verkoopt ? Of zijn schoenen in Nederland een pak goedkoper of in België ? Onze dochter woont niet zover van de Nederlandse grens af dus misschien is het financieel interessanter om de schoentjes voor de kinderen ginder te gaan kopen. 'Hier' ben je voor een kinderschoentje van deftige kwaliteit (clarks, kickers,rondinella, stones en bones, mod8...) toch al vlug tussen de 70 en 95 euro kwijt en dat kan tellen als er in het gezin voor meerdere kindjes schoenen moeten worden aangekocht. Zit er dan nog een meisje tussen dat laarsjes wil dan kost dat al vlug meer of 100 euro... Zonde van het geld want ze zijn er zo vlug uitgegroeid maar een goede stevige schoen is toch wel belangrijk. Ik ga eens opzoeken waar in onze omgeving 'dealers' van Elephant zitten want in de schoenzaak waar wij altijd kopen (en kochten voor onze eigen kinderen destijds) wordt geen Elephant meer verdeeld. Ik dacht zelfs dat dat bedrijf overkop gegaan was.... Alvast bedankt voor de tip....

      Verwijderen
    3. Ik koop de schoentjes bij Van Haren. Volgens mij heeft deze winkel ook een website. Misschien dat dit makkelijker is. Ik heb alleen geen idee of dit dan schoenen zijn van het vorig seizoen. Dat maakt mij eigenlijk ook niet zo heel veel uit.

      Verwijderen